خلوت دل

...ترانه های عاشقانه ی یک فیلسوف...

خلوت دل

...ترانه های عاشقانه ی یک فیلسوف...

سیمرغ

 

هزاران بار ما را سوخت حریقِ حادثه تا مرزِ خاکستر

ولی ما نسلِ سیمرغ ایم که از خاکسترِ خود می گشاید پر 

 

طلوعِ تازه یِ سیمرغ در راه است. همین فردا که می آید

سحر پایانِ تاریکی ست و این دیری نمی پاید 

 

هزاران بار ما را سوخت حریقِ حادثه تا مرزِ خاکستر

ولی ما نسلِ سیمرغ ایم که از خاکسترِ خود می گشاید پر  

 

ماندنی نبوده و نیست، ظلمِ شب به این قبیله

راهِ فردایِ رهایی ست، خشمِ خونینِ قبیله

بغضِ ما و ظلمِ ظلمت ماندنی نبوده و نیست

تا شکفتن تا رسیدن یک قدم یک لحظه باقی ست 

 

هزاران بار ما را سوخت حریقِ حادثه تا مرزِ خاکستر

ولی ما نسلِ سیمرغ ایم که از خاکسترِ خود می گشاید پر 

 

وقتِ بیداریِ سیمرغ، فصلِ سرخِ هم صدایی ست

خشمِ سوگوارِ مردم راهیِ صبحِ رهایی ست

شیشه یِ عمرِ سیاهی، خشمِ تو بغضِ منه

نازنینِ داغ دار ام، تو بزن که بشکنه

نازنینِ داغدار ام، تو بزن که بشکنه

وقتشه که بشکنه

نظرات 3 + ارسال نظر
خیزران شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:35 ب.ظ http://kheyzaran.blogsky.com

محمد عزیز
سلام
متاسفانه کامنت اول پرید همه رااز اول مینویسم
ببخش
شمارو با افتخار لینک میکنم وبلاگجدیدم تبریک میگم هر هفته پنجشنبه ها در خیزران چیزکی مینویسم خوشحال میشوم بیائی من هم می آیم خیزران برگهای دیگری هم دارد به نامهای
فیروزه
دقیقه نود
پشوتن
خورشید
ازاوراق زرنگارکتابها
مینیمالنویسی
که لینک همه درخیزران هست وپنجشنبه ها همه نو میشوند
باآرزوی سلامت برای شما
باادب احترام ومحبت بیکران

سلام خیزران عزیر
ممنون که من را قابل دانستی. احساس می کنم که باز هم کوتاهی من باعث سوء تفاهم شده باشد.
به هر حال انگار بد هم نشد. چون من لیست وبلاگ های شما را نداشتم.
دوست تان می دارم. به امید دیدار دوباره

نسترن سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:41 ب.ظ

من و تو
آتشی افروختیم
تا خود را در
نور آن
بنگریم
ولی آتش
جهان ما را نیز
سوخت
و انبوه سایه‌ها
به سوی ما
آمدند
و دورها
دست به دست یکدیگر
دادند
و بالا رفتند
اینک ای محبوب من
ما بی جهان
مانده‌ایم

چشم دل باز کن که جان بینی
آن چه نادیدنی ست آن بینی

خیزران دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:14 ب.ظ http://kheyzaran.blogsky.com


خیلی کارات درسته
دوست دارم

تایید دوستان همیشه باعث دلگرمی ست. بگذار کوچکی ام را به یاد داشته باشم. من هم تو را با جان و دل دوست دارم.
همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد